Munkanap áthelyezés miatti módosított nyitva tartási rend

Tisztelt Felhasználónk!

Tájékoztatjuk, hogy ügyfélszolgálataink nyitvatartási rendje a munkanap áthelyezések miatt az alábbiak szerint módosul:

Központi Ügyfélszolgálat Egri Fiókiroda Gyöngyösi Fiókiroda Hatvani Fiókiroda Hevesi Fiókiroda Füzesabonyi Fiókiroda Délborsodi Fiókiroda Bátonyterenyei Fiókiroda
2018. október 12. péntek 7.00 - 16.00 8.00 - 15.00 7.00 - 15.30 7.30 - 12.30 7.00 - 13.30 8.00 - 10.00 7.00 - 15.00 7.00 - 15.30
2018. október 13. szombat 7.00 - 13.00 8.00 - 12.00 7.00 - 12.30 ZÁRVA ZÁRVA 8.00 - 12.00 7.00 - 12.30 7.00 - 13.00
2018. október 22. hétfő ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA
2018. október 23. kedd ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA
2018. október 29. hétfő 7.00 - 16.00 8.00 - 15.00 7.00 - 18.00 7.30 - 15.15 7.00 - 15.00 8.00 - 15.00 7.00 - 18.00 7.00 - 15.20
2018. október 30. kedd 7.00 - 20.00 8.00 - 15.00 7.00 - 15.00 7.30 - 15.15 7.00 - 15.00 8.00 - 15.00 7.00 - 15.00 7.00 - 18.00
2018. október 31. szerda 7.00 - 14.00 8.00 - 15.00 7.00 - 15.00 10.00 - 18.00 7.00 - 18.00 8.00 - 18.00 7.00 - 15.00 7.00 - 15.20
2018. november 1. csütörtök ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA
2018. november 2. péntek ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA
2018. november 9. péntek 7.00 - 13.00 8.00 - 12.00 7.00 - 13.00 7.30 - 12.30 7.00 - 12.00 8.00 - 12.00 7.00 - 12.30 7.00 - 13.00
2018. november 10. szombat 7.00 - 13.00 8.00 - 12.00 7.00 - 12.30 ZÁRVA ZÁRVA 8.00 - 12.00 7.00 - 12.30 ZÁRVA

Heves Megyei Vízmű Zrt.

Tájékoztató Felhasználói Elégedettség Felmérésről

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy 2018. július 1-vel kezdődően a víziközmű ágazat egészében – a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) döntése és határozata értelmében – országos Felhasználói Elégedettség Felmérés (FEF) zajlik, az alábbiak szerint:

Az elégedettség vizsgálat 2018. évtől kétévente, minden páros évben (első alkalommal 2018-ban július 1-től) lakossági felhasználók víziközmű-szolgáltatással kapcsolatos elégedettségének vizsgálatára több csatornán és több féle formában történik egy kiadott Szabályzat és Ütemterv alapján.

A Szabályzat értelmében 2018. évben július 1-től december 31-ig három vizsgálat zajlik párhuzamosan:

Alapfelmérés – a felhasználók személyes megkeresésével a MEKH jóváhagyásával, a szolgáltató által megbízott külső Kutató cég végzi, ehhez a Szolgáltatóknak adatállományt kell biztosítani. A vizsgálat témája a víziközmű-szolgáltatás egésze.

Kiegészítő felmérés – telefonon, vagy elektronikusan zajlik, a MEKH által megbízott Koordinátor végzi, a Szolgáltatónak ehhez a lezárt ügyekre vonatkozó adatbázist kell biztosítania és az ügyfelektől az ügyintézés során (személyesen, telefonon, elektronikusan) hozzájáruló nyilatkozatot kell beszereznie. A feladat elvégzéséhez valamennyi ügyfélszolgálaton az ügyintézést követően nyilatkozatot kérünk ügyfeleinktől, hogy adataik ilyen célból történő átadásához hozzájárulnak-e? A vizsgálat témája a konkrét ügyintézéssel való elégedettség.

Azonnali felmérés – esemény utáni adatfelvétel, a személyes, telefonos ügyintézést követően, a Szolgáltató végzi a kiadott kérdéscsoportból véletlenszerűen kiválasztott kérdésre adott válaszok begyűjtésével. A vizsgálat témája a különféle ügyfélszolgálati csatornákkal való elégedettség.

Kérjük az ügyintézés során e feladat elvégzéséből adódó ügyintézés elhúzódása miatti türelmüket és köszönjük megértésüket!

Heves Megyei Vízmű Zrt. Ügyfélszolgálata

Tájékoztató a fogyasztóvédelmi hatóság szervezeti változásáról

2017. január 1-jétől több államigazgatási intézmény megszűnt, illetve a szervezeti hovatartozása megváltozott, ezek között van a fogyasztóvédelmi hatóság is, amely érinti a felhasználók jogorvoslati lehetőségét is.

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hivatal honlapján a következő üzenet található:

„Tisztelt Érdeklődők, kedves Fogyasztók! Tájékoztatjuk Önöket, hogy az egyes központi hivatalok és költségvetési szervi formában működő minisztériumi háttérintézmények felülvizsgálatával összefüggő jogutódlásáról, valamint egyes közfeladatok átvételéről szóló 378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnik. Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz kerülnek a stratégiai feladatok, például az ellenőrzések szakmai felügyelete, illetve a tárca felügyeli a két fogyasztóvédelmi laboratóriumot, továbbá a magyarországi Európai Fogyasztói Központot.

Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.”

Felhívjuk a figyelmét, hogy honlapunkon a „Felügyeleti Szervek” menüpontban tájékozódhat a szolgáltatási területünket érintő illetékes járási hivatalok elérhetőségeiről.

eSzámla regisztráció

Vízmérőállás bejelentése

Szolgáltatási területünk

Fagyveszély

Fagyveszély

Csatorna használati illemtan

Csatorna használati illemtan

Korrekt partner

Uj Szechenyi Terv

Magyarorszag Megujul